![]() |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Åkte med det flygbolaget nu i april och nog för att planet var litet och såg ut att överlevt ett krig så var det en väldigt bra resa. dock var servicen på flygplatsen i Kiev det sämsta jag varit med om och det tar väldigt långt tid med transfer. Vi hade lite över en timme på oss och stod hela tiden i kö och kom precis till gaten när det blev påstigning. Så ställ er direkt i transfers kön så ska det nog gå bra. Har en kompis som ofta flyger med det bolaget och har bara positivt att säga om dem.
|
|
|
|||
|
|||
|
Kände mig lite för feg tillslut, vart Austrian Airlines istället till 2400 SEK tor, enl min bror är de hur bra som helst så kändes bättre, + att jag nu landar 13:25 istället så då torde jag utan svårighet hinna med Naxos båten från Pireus 17:35
![]() SAS undviker jag när det går när man kan få deras 700:- biljetter så är dom ok som lågprisbolag men annars helst något annat, dom e bra på o hålla tiden dock,
Senast redigerad av Mahava den 2011-07-04 klockan 23:13. |
|
|
||||
|
||||
|
hej.. har ni sett min fligt som jag måste sälja.SAS till aten 17-9 från arlanda- retur den 3-10 för endast 1820-. blixtenbox@live.se
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|