![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej Nikki,
Som jag förstår det ska ni bo på Princess Flora..?? Jag, min fru och våra två grabbar (8, 11 år) åker dit den 5/7 så jag tar väldigt tacksamt emot info gällande allt från hotell till mat ute, priser m.m. Hoppas att ni får en trevlig resa!! |
|
||||
|
||||
![]()
Restaurangen i Lindos heter Kalypso. Oansenlig men BRA!
|
|
|||
|
|||
![]()
Tack Fjonk! Det har jag noterat! På torsdag bär det av till Rhodos!!! Är det riktigt varmt på kvällarna eller behövs det någon långarmad tröja? Hoppas ni har en skön semester!
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej.
Jag håller på att packa för avfärd imorgon, håller även koll på vädret på: www.yr.no Där sägs det att det ska bli uppemot 30 grader varmt på eftermiddagarna o eftersom ni ska bo på öst-sidan så blir det väldigt varmt där. Själv ska jag bo uppe i Rh. stad o där kan det blåsa sköna vindar, köper en sarong o sveper runt axlarna om det skulle behövas. Dom finns i många färger och är praktiska att ha till allt möjligt. Tänk bara på att dom färgar av sig väldigt mycket, har förstört endel vita linnen på det... Trevlig resa / Irene |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Trevlig resa! Nikki |
|
|||
|
|||
![]()
Hejsan
Jag tycker att vädret ser utmärkt ut nu. Vi landar på Rhodos på tisdag morgon och det skall bli riktigt skönt att åka. Vädret här hemma lämnar ju en del att önska just nu även om mina hundar njuter. Ha en underbar semester. Åse |
|
||||
|
||||
![]()
Det har regnat en del men det är galet varmt, dag som kväll!
|
|
|||
|
|||
![]()
Halsningar fran ett underbart Rhodos! Vi har varmt som i VARMT och av strejker marks inget alls! Alla ar glada och trevliga! 27 grader nu pa natten och stralande sol pa dagarna! Harligt! Skriver mer nar vi kommer hem!
|
|
||||
|
||||
![]()
Vad synd att det redan är så varmt i juni att det är 27 grader på natten. det är inte skönt. Tycker annars att Grekland har så skönt väder i juni.
För en vecka sedan i Kykladerna hade vi runt 26-27 grader på dagen och 22 grader på natten. Mycket behagligare än de 43 grader vi hade på Kreta för nåt år sedan. |
|
||||
|
||||
![]()
Min erfarenhet är att det oftast är svalare i cykladerna än på mer sydligt belägna öar och öar som ligger nära fastlandet. Kan skilja flera grader.
Eva |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|