![]() |
|
Visa resultat för omröstning: Ska du resa till Grekland i år? | |||
Ja, jag har redan bokat. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
162 | 65.59% |
Ja, jag ska boka senare. |
54 | 21.86% |
Nej. |
10 | 4.05% |
Vet inte. |
14 | 5.67% |
Jag bor i Grekland. |
7 | 2.83% |
Antal röster: 247. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
||||
|
||||
![]()
Tyvärr blir det ingen Greklandsresa i år
![]() Vi har bestämt oss för en annan grym resa i stället - i nästan fyra veckor! Flyg med Icelandair till västra USA med stopover på Island i fem nätter. Vidare med flyg till Seattle och studs direkt till Las Vegas i tre nätter. Sen buss/bil eller flyg till Los Angeles med besök i Napa Valley ![]() ![]() En riktig drömresa som man inte gör varje år direkt. Har intalat mig att Grekland finns kvar till nästa sommar, men visst suger det i Greklandstarmen. Men roadtrip i USA + Island är inte kattskit det heller! |
|
||||
|
||||
![]()
För första gången på många många år så blir det inget Grekland för oss.
Men förhoppningsvis finns ju Grekland kvar nästa år.... ![]() ![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Synd om jag o min man inte skulle åka hade jag nog blivit knäpp ...men visst finn det kvar..
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Vi var åtta dagar i New York, inte fel det heller ![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Man är ju inte sämre än att man kan ändra sig... ![]() ![]() Imorgon bär det iväg, dags att packa klart nu ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hellen, ha det så gott!!!
Lissi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Känns betryggande att höra Lissi!
Bara jag inte loggar in på Kalimera under resan .... ![]() Tur att jag inte är ensam i allafall, utan har en "partner in crime" i Hellen! Hade jag inte bränt all semester (har även en resa till Thailand och New York på mitt samvete i år) ... hade jag så klart tagit åtminstone en vecka Grekland i höst. Min oktoberresa till Skopelos och Skiathos för två år var underbar, trots lite regn. Ha nu fantastiska Greklandsresor alla ni lyckliga som ska iväg! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Så blir det trots allt en Kretaresa i år. Vill ju så gärna dra mitt strå till stacken
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Ingegerd, som också drar sitt strå till stacken och åker till Kreta om 5 dagar ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|