![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Slänger iväg ett mail och kollar...det går väl alltid att pruta. Goggla vidare och ser om jag hittar ngt mer. Vilken beach är bäst, Livadi eller Livadaki?
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Livadi, definitivt. Tycker jag i alla fall.
|
|
|||
|
|||
![]()
Livadi eller Livadaki?
Spelar ingen större roll. Själva bodde vi vid Livadaki stranden och det tog bara några minuter att gå till "centrum". Vi bodde i en lägenhet som påminde om ett radhus. Kök och 2 sängar på bottenvåning, samt sovrum med 2 bäddar på övervåningen. Vi betalade 35€ per natt. 8 nätter i början av september. |
|
||||
|
||||
![]()
Vi bodde vid stranden i Livadi förra sommaren och skulle definitivt välja att bo där igen. Jättefin strand och trevliga restauranger som hade bra priser. Jag tror vårt hotell hette Albatross, ett enklare boende med en mycket trevlig ägare.
Carina |
|
||||
|
||||
![]()
Jepp, nu har jag kollat, Albatross hette hotellet. De har en hemsida..
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Tips: googla coralli serifos. När vi i år kom till Serifos stod en person vid färjan. Vi följde med honom, något vi aldrig ångrade. En fantastisk anläggning på Lividakiastranden, precis så som vi ville bo på Serifos. Helfräscht, bor som i en trädgård, städning varje dag trevlig personal kanonläge kan verkligen rekommendera det. Han som har butiken är grek, men bott länge i Sverige, gå dit han vill så gärna prata.
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|