![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Vilken veckodag/datum. Vad jag kan se finns det färja som går 23.55 från Pireus och ankommer Amorgos runt femtiden på morgonen.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Stämmer bra, och troligtvis får ni övernatta i Aten eller Pireus. Aten tycker jag är det trevligare alternativet. Vill ni så fort som möjligt ta er ut i övärlden samma kväll är Syros den ö som har bäst förbindelse med både Naxos och Amorgos, dit går båtar senare på kvällarna.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det är ytterst sällan det går färjor efter 19-tiden från vare sig Pireus eller Rafina. Ens i högsäsong. Fast det finns en och annan. Men ni bör nog ställa in er på en övernattning på fastlandet. Men fortsätt kolla GTP! Ni kan ha tur...
|
|
|||
|
|||
![]()
Tack alla för tipsen! Henile, var hittade du den avgången? Vi tänkte åka 23 juni.
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
För att slippa en dyr övernattning i Aten kan det vara värt att lägga pengarna på inrikesflyg. Det brukar gå sena flyg till somliga öar. /Ofelia |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Ok. Kostnaden för att sova finns ju där. Men det är alltid billigare, och mycket roligare, att sova på öarna... ![]() Peter |
|
|||
|
|||
![]()
Hej
Ja det är värt att kolla upp. Vi hittade inrikesflyg till Rhodos med avgång 05.20 t.ex. för 1600:- för två personer ToR. Billigt tycker jag. Lycka Till! |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|