Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Off Topic > Andra länder > Europa

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2011-05-07, 20:55
Peter Peter är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Info Cypern

Citat:
Ursprungligen postat av Kritsabo Visa inlägg
Stället vi bor på är ett av Vings hotell 200m från Ayia Napa centrum .
Om det är samma hotell som det var tidigare ligger det 5 - 600 meter från centrum. Man går den stora vägen rakt fram tills den tar slut och sedan upp till vänster... Men de kanske har fler hotell där nu.

Citat:
...dottern meddelar att det är massor av fräscha restauranger.
Säkert. Det är möjligt att de är fräscha, men det är ytterst få som serverar Grekisk mat. Om man nu är intresserad av det. Vill man ha det i stället för Hamburgare eller Pizza måste man söka sig till utkanterna av byn. Det fanns förr en rätt rolig Engelsk Pub på högersidan av vägen in mot centrum.

Citat:
Jag börjar dessutom få stort behov av att bada vid Afrodites klippa så tack för tipset .
Det räcker inte med att bada där! Man måste simma runt hela klippan för att bli yngre. Lycka till med det...!

Sorry att jag är så kritisk mot Ayia Napa. Samtidigt förstår jag att din dotter måste försvara sin arbetsplats... Men jag har faktiskt varit där. Och det är det värsta ställe jag någonsin varit på. Ellistranden på Rhodos är en mild västanfläkt turistmässigt sett jämfört med Ayia Napa...

Sorry igen. Men såg du tv-programmen för ett par år sedan som visade hur ungdomarna uppförde sig i Ayia Napa...? Påhejade av reseledarna... Det var skrämmande...

Oaktat min kritik hoppas jag ni får en trevlig semester där. Och jag hade själv gärna besökt Cypern igen. Fast då hade jag nog bott i Larnaca...

Peter
Svara med citat

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:12.