![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag är själv storrökare men rökte aldrig inne, i bilen, eller ens under tiden jag planerade graviditet och ammade - men det får finnas gränser för "storebrors" ingripande. Jag säger som förr, sunt förnuft och en aning eftertanke borde hjälpa. Inte fan sätter jag mig och röker vid ett bord med allergiker eller barn - Jag går ut och bolmar, med vinglaset i handen ![]() //Kikh |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Yanna |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Samma sa Kostas the Greek. Och jag garvade ![]() Vad säger farbror Polisen? -You smoke in car with child! -You pay ticket! -Write here! - You drink and can't sign? Swedish ise? - Come write tomorrow and pay ticket! ... Vi som bor här har svårt att tro på det, grekerna tror på det med struntar i vilket. Kan någon tala om vid vilken ålder barn slutar vara barn? Mina kommer alltid att vara mina ungar! //Kikh |
|
|||
|
|||
![]()
Firade i år påsken på Pilionhalvön i byn Zagorá och det röktes på restauranger och kaffér och även ägare och serveringspersonal rökte helt vilt. Det tar längre att genomföra detta i små byar där stamgästerna skulle protestera vilt men på turistorter tror jag det fungerar bättre. Åker till Parga 4/6 och får då se hur efterlevnaden är. Röker själv pipa och då går jag ut och njuter av detta. Gjorde så även under min vistelse i Zagorá.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Yanna |
|
||||
|
||||
![]()
Du o jag är från Sverige...greker tänker inte som vi!
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|