![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Grattis till ett bra val Platanias.
Om ni vill ha lite hålligång så är ni på rätt ställe, det finna flera typ musikbarer och många ställen att sitta ute på och få goda drinkar. Jag har varit där 4 gånger och mitt favvisställe är Dieleifies precis vid torget i centrum av Platanias finns på andra våningen med balkong ut mot gatan. Jag rekomenderar att ni tar bussen in till Chania någon dag eller kväll väldigt mysigt finns också flera trevliga ställe att äta och dricka på. Ni får ha en kul härlig semester i Platanias Själv får jag vänta till september innan jag är där. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för bra tips!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
båt utflykter finns det ju till balos bay, dock går inte båten från platanias, ang ravinen, nja kan ärlig talat säga att jag inte blev så imponerad mer uttråkad faktiskt, beror nog på vad man har för referenser,
om ni tar vandringen vill jag ge er ett tips, när jag kom till starten gjorde,4-5 andra bussar det också och alla hade jätte bråttom iväg dvs det blev trångt, jag satte mig ner och njöt av utsikten och åt frukost i 30 minuter sen begav jag mig, slapp trängas med en massa folk=) man bör ha ingångna skor och inte vara alldeles för dåligt tränad. sök lite här på forumet så hittar ni jätte mycket info om vad man kan göra runt platanias |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|