![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi säljer tyvärr inte t-shirts längre. Se mer nedan.
Jag hoppas det. Jag får många frågor om tröjor och linnen, så det finns ett behov. Den leverantör jag använde i alla år har bytt bransch, och där jag bor idag finns inga leverantörer. Det spelar egentligen ingen roll, men jag uppskattade den personliga service jag hade innan. Dessutom var den "gamla" leverantören ett stort fan av Grekland. ![]() Hur som helst ska jag fundera på att ta in tröjor och linnen igen. Jag har själv inga kvar och jag vill gärna ha några. De är snygga och otroligt uppskattade i Grekland. |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Janne
Hur ser det ut på tröjfronten ? Kommer det några nya tröjor inom en snar framtid ? Hade varit riktigt trevligt om det var så ! |
|
||||
|
||||
![]()
Håller med Sebastian. Min kalimeratröja är inte fresh längre - urblekt och med en och annan vin, oliv- och sololjefläck ...
![]() Sjöborren; som nästa gång ska gardera sig med fler tröjor. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har två stycken ljusblå linnen storlek M som tyvärr inte passar min kroppsstorlek längre, någon som är intresserad av dessa? De är välanvända, hela och rena. Kvalitén på dem är mycket hög.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
![]() Visst är de snygga! |
|
|||
|
|||
![]()
Ok Janne då vet jag. Jag designar en egen via någon webtryckare
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Snygg bild Janne!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Janne kommer de att finnas till försäljning igen? Mvh Sunny |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har flera linnen och använder inte alla. Om du vill och har st M kan jag posta det till dig i ett kuvert efter helgerna. De är inte så stora i st tror att M motsvarar 36-38. Sitter ganska tajt på mig men jag är lite för "kurvig".
Eva |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() mvh Sunny ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kan inte någon på forumet med bra kontakter göra slag i saken och fixa ett parti linnen/tröjor om nu inte Janne har lust/tid? Det är väl synd att det inte finns några att tillgå nu när vi börjar närma oss säsong och efterfrågan är så stor?
|
|
|||
|
|||
![]() Är ditt svar fortfarande nej! Janne?? ![]() Frågan om kalimera t-shirten togs ju upp igen för ett år sedan, är det något du funderat vidare på?? mvh Sunny |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Senast redigerad av Kalimera den 2012-12-29 klockan 12:31. Anledning: La till länk |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Efterfrågan på tröjorna verkar ju vara rätt så stor! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() MVH zakka |
|
||||
|
||||
![]()
Låter strålande, Janne!
![]() Det finns ju allt möjligt faktiskt. Badbrallor/bikini/mankini (nä, inte det sista! ![]() Ser fram mot din kommande webshop! ![]() /Netwolf |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() K |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Skulle vara toppen. Tänk bara på att vi storvuxna också skulle vilja äga en T-shirt eller ett linne. Har en T-shirt (Den största storleken du sålde då) Den har jag aldrig fått användning av (för liten) Jättesynd på en sån fin T-shirt.....
Irene |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|