![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lissi, lite magert med 85 ägodelar...om man ska räkna in kläderna alltså!
![]() Annars är jag helt inne på den sparsmakade linjen... |
|
||||
|
||||
![]()
Om man har 44 tavlor och 46 krukväxter, hur gör man då? Skippar sängar, bord,stolar, mattor, lampor m.m?
Ursäkta utvikelsen. Birgitta |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Men det ger oss lite att tänka på i detta överflödssamhälle ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Jo, men det är ju så Yvonne, att fägring för ögonen förhöjer livet. Så LITE tavlor, krukväxter m.m. behöver man.
Birgitta. |
|
||||
|
||||
![]()
Nu är det snart dax för flytten! På fredag går flyttlasset och samma dag levereras vitvaror och en bäddsoffa. Jag kommer inte att ha alla möbler från första dagen, men vad gör det. Jag har nånstans att sova, nånstans att förvara maten och nånstans att tillaga maten på, resten kommer pö om pö och det är så himla kul att inreda sitt nya hem!
Från fredag har jag ingen egen internetanslutning på ca en månad, men självklart kommer jag att koppla upp mig från andra platser eller om jag har tur kan jag tjyvsurfa från nya lyan. Yanna |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Om jag inte kan tjyvsurfa blir det hotspot eller internetcafé...det ordnar sig, men kanske jag väntar med att lägga in bilder, beroende på hur och var jag är o vilken dator jag använder. |
|
|||
|
|||
![]()
Ljuvligt Yanna <3
Grattis och LYCKA TILL med ditt nya permanenta boende - perfekt ![]() //Maggan |
|
||||
|
||||
![]()
Yvonne;
om du bara har en studerande boende nära dig kan du tjuvsurfa. Och det finns ju en hel del studerande i "byn". Det har vi erfarenhet het av från Ret. Birgitta. |
|
||||
|
||||
![]()
Lycka till, Yanna!
![]() Jag tycker du har varit modig och är full av beundran för alla er som realiserar era drömmar, du Yanna, lugnagatan, Kikh, Git och Calle, jan c (även om det bara är halva året) och alla andra också, bocina delar av året osv. osv.! Modigt och roligt för er när det lyckas så bra! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Lycka till med flytten!!!
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|