![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Tack lissi för ditt snabba svar.
Ska kolla både Jannes e-guid och inrikesflyg till Skiatos. Det gör man väl lättast hemifrån eller vad tror du? Menar du att öarna är så små så vi får krupp efter några dagar hi hi-. ![]() Rasse |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Flyg kan Du kolla hemifrån ,Olympic Airways eller Aegean , Jag vet faktiskt inte vem som flyger på Skiathos. Men att ta sig med buss till Ag. Konstantinos med buss är trevligt det också! Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
På Skopelos kan jag rekommendera Stella Studios som ligger i utkanten av Skopelos stad. Fina rymliga studios till bra pris. De annonserar här på Kalimera.
|
|
|||
|
|||
![]()
Själv har jag spenderat 14 dagar endast på Skiathos och inte var det långtråkigt inte
![]() Om ni dessutom tänkte tillbringa några dagar på Skopelos och andra öar har ni med största säkerhet något att hitta på hela tiden. Alla tre öar är underbara men ändå olika ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Flygstol går att boka via Airtous och Apollo. Vi har bokat via Airtours en vecka Skopelos med hotell, andra veckan Alonissos där vi bokat själva, Ninas Studios. Blir trejde gången till Skopelos - första till Alonissos.
![]() Trevlig resa! |
|
|||
|
|||
![]()
Tack snälla för alla tips ska bli helt underbart att få komma dit. Hela familjen ser fram mot ännu en semester i fantastiska Grekland
![]() Mvh Rasse |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|