![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag tror det vi båda är ute efter är några veckors avkoppling! Sol, bad, fina stränder men självklart även utforska kulturen och natur! (& någon drink på kvällen)
Hyra mopeder och ta oss till ställen "vanliga" turister inte åker.. Mer sånt tror jag! Jag har varit på Skiathos - underbar ö men är sugen på något annat denhär gången! min vän har varit på Korfu tidigare. Vi vill båda upptäcka det som många pratar om som Greklands pärlor...? små mysiga öar, med små familjedrivna pensionat ungefär. Vad har du för tips då? |
|
|||
|
|||
![]()
Det finns många att välja mellan egentligen. Naxos tex är ju aldrig fel. Där finns det mesta. En annan ö som kanske skulle passa är Samos. Där har ni lite fest i Phytagorion och sedan resten av ön att upptäcka. Det finns mängder med info här på Kalimera. Det är bara att kolla runt...
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej
Boende tycker jag ni borde kunna komma undan med billigare - vi har bott för 35Euro de senaste åren o det är helt Ok boende o då är vi ute i juli. Nu är ju dessutom en euro bara nio sv kronor så det bättrar ju på kassans räckvidd! Hälsn Ingrid |
|
|||
|
|||
![]()
Toppen! Tack så mycket för tipsen
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Ellen
Läs mitt resebrev från 2009, kostnaderna är för två personer i tre veckor under högsäsong. Kolla längst bak i resebrevet under kostnader. http://www.kalimera.se/resebrev/2009/grekland_3.html Lycka till //PA ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|