![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Ja det verkar så, men har varit där och tycker mest det är jobbigt med alla försäljare som drar i en och springer efter en :P Får lägga ner det där med att shoppa billiga kläder istället .
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag var i Rethymno i somras (bodde lite utanför), jag reste ensam och uppfattade området som väldigt 'lagom'. Jag var inte ute o festade, men promenerade på kvällen när solen gått ner o sådär, och visst, några barer var det lite drag på men annars skulle jag nog tycka att det passar par el vänner som vill ta det lugnt osv.
Så shoppingen ![]() Sen promenerade jag in mot centrum och hittade fler underbara butiker o shoppade i! Där fanns några få märkes butiker som jag hittade iallafall....och där var helt ok priser....men det var oxå "rea" ![]() Sen besökte jag gamla stan med Yanna som också finns här i forumet ![]() Måste dock säga att jag älskade min vistelse där ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack så mycket för ett väldigt bra svar
![]() Efter att ha läst detta så blir det Rethymnon, sen får andra folk tycka vad dom vill . Tack så jätte mycket ! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
På marknader kan man alltid hitta kläder till ok priser. När jag var i Rethymno 2009 så var jag på måndagsmarknad på ett ställe och torsdagsmarknad på ett annat ställe i Rethymno.
Mvh Ann |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|