![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Japp, det gör jag nog. Att se upp vid när tidvattnet kommer ska jag göra, liksom kanske undvika grumligt vatten.
Och det kanske blir en flaska vinäger också. Jag har en nästan fylld flaska hallonvinäger stående i skafferiet, köpt på rekommendation men visade sig inte passa min smak alls. Nu kanske den får åka med till Thailand istället ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja det blir bra från invärtes till utvärtes bruk.
Expressen hade en sån gräslig löpsedel igår så jag nobbade deras artikel. Utan synliga skador på kvinnan lär inte kubmaneten vara orsaken. Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Nej precis. Det är därför jag letat efter den uppgiften, var det manet borde det synas på flera meters håll.
Läste Expressens artiklar på nätet, det är länkar till dem i mitt förra inlägg. Såg aldrig varken löpsedel eller papperstidning. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Mvh Enigma |
|
||||
|
||||
![]()
Vi såg en enda kubmagnet? på Chicken Island när vi gjorde en tvådagarsutfykt
från Bang Tao till Krabi. Den hade ett huvud stort som mitt och långa armar med lite rött längst ut. Hoptorkad låg den på stranden och sen fllöt den ut med tidvattnet. Äldsta barnbarnet ville fota för att visa på dagis men när vi hämtat kameran var den på väg ut med tidvattnet så bilden blev inte så bra. Eva P.S blir lite osäker om jag redan berättat om det här tidigare i tråden men då får ni ursäkta Senast redigerad av Eva L den 2011-04-16 klockan 21:51. Anledning: tilägg |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|