![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag gillar Ryanair!
+ Ofta bra avgångstider när jag rest, slippa nattresorna som ofta blir med charter eller extra övernattning på hotell då flyget med charter går 06.05 istället för 15.05 från Skavsta. + Charterflygen är ofta överfyllda med barnfamiljer med massa packning och har upplevt långa inchekningsköer med massa strul och väntetid. + Ryanair är snabbt och smidigt sätt att resa och även bra priser! Har rest med Ryanair 6ggr t/r (både längre o kortare flyg) och allt har fungerat helt klockrent! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag brukar även kolla Ryanairs priser när jag ska flyga nånstans (dit de flyger).
Hittills har Ryanair aldrig varit billigare totalt än nåt av de "vanliga" reguljära flygbolagen. Det har ofta också varit väldigt dåliga flygtider. /kimmen Senast redigerad av kimmen den 2010-11-19 klockan 17:54. Anledning: Missat ord... |
|
|||
|
|||
![]()
Jag förstår inte alls irritationen över tråden som sådan
![]() Jag läser alltid bara de trådar som jag har lust att läsa och denna är rätt kul, dvs att samma flygbolag både kan ÄLSKAS och HATAS till den milda grad är väl häftigt!! ![]() ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag tycker det är helt ok att man har åsikter både för och emot ett flygbolag, men många som är negativa i den här tråden har själva aldrig åkt med Ryanair. T ex sägs det att det är omöjligt att nå dem.... märkligt! Jag har ringt och pratat med dem ett par gånger, telefonnummer finns på deras hemsida. Det finns en flik där som heter kontakt. klicka på den så finner man telefonnumret. Visserligen får man prata engelska men väljer man att boka med dem så vet man att det är så det är. Alla vi som älskar att resa har nytta av att Ryanair finns oavsett om vi väljer att åka med dem eller inte, de bidrar till att andra bolag också tvingas hålla nere sina priser. Carina |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() /kimmen |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|