![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Fina bilder allihopa, har inte lyckats att utse min favvo ännu...
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Tyckte ju när jag såg bilderna första gången att jag hade en klar favorit - men den har visat sig få allt starkare konkurrens med tiden, och nu tvekar jag mellan FYRA bilder!! Nån mer som inte har röstat?? Det är ju sista chansen i MORGON!! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Ska bli kul o se vilken bild som vinner
![]() ![]() P.s Och ännu roligare o se alla 387 ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hur skall man klara det
![]() ![]() Får väl göra som förra året.Skriva upp dom bilderna som man fastnar för med en gång och sedan våndas mellan dom ![]() ![]() Riitta |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Det klarnar säkert om du tar din fredags-ouzo ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Risken är väl stor att det blir ännu snurrigare efter den
![]() Får nog vänta med ouzon efter bildtittningen ![]() Riitta,bildfantast ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu har jag röstat i alla fall.
Det blev inte den ursprungliga favoriten utan en som stod sig bättre i längden ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Undrar vilken det kan vara ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Men nu skulle jag vilja gissa lite var bilderna är tagna... Får man göra det offentligt så här i elfte timmen måntro? ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Gissa på du ![]() Så kanske bäst att vänta ? ![]() Senast redigerad av epiros den 2005-10-26 klockan 21:13. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Bilden 27 är ju speciellt svår och gissa, var den är tagen på
![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Absolut För du ger dej väl inte iväg mot Helsingborg innan Jul hoppas jag ? Annars är det väl risk att vi missar våren i Syd-frankrike ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
I morgon blir det roligt
![]() Vi får reda på vilken tröjbild är bäst, och får se alla dom fina nya tävlingsbilderna ![]() Synd att man skall jobba ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]()
Så venter vi i spenning på presentasjonen av vinnerbildene i den STORE fototävlingen
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag har inte va´tt med på ett tag, Jag är så nyfiken på den "stora" fototävlingen. Ngn som vet när vi får resultatet?
Anita ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|