![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Vi lovar att dricka MINST ett glas retzina för dig.. ![]() Carina ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu börjar det närma sej
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Claes och jag åt en underbart god middag på Athena i går och pratade om träffen med personalen köket..... Vi hade en mycket trevlig kväll och där var i princip fullsatt. Gäster kom och gick hela tiden. Ett gott tecken.
De har tyvärr ingen fungerande hemsida så jag ska scanna in menyn med den grekiska maten i veckan och skicka till er via mail, ni som har mailadresser på er profilsida. Restaurangen vill gärna göra en specialtallrik om intresse finns med div rätter för 200 kr. DEN vill de gärna veta ett par dar innan hur många som vill ha. Men som sagt, under veckan får ni menyn så ni ser vad som finns.... Jag har bokat deras långbord till kl 19 den 13:e nov och innan dess ses vi på Krögers kl 18! Det ska bli jättekul... Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Å Lissi så bra! Det låter jättebra med specialmenyn....
Tack för att du fixar! Inga fler som vill passa på att anmäla sig nu då? ![]() Carina |
|
||||
|
||||
![]()
Tänker på er kvällen den 13:e
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Men usch så trist att sitta i Pigadia ensam när Du kunde haft det så trevligt med oss
![]() ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Hoppas verkligen att jag inte sitter ensam , när det finns så många jag känner där
![]() ![]() ![]() ![]() Fast det hade ju varit jättekul och vara med er också ![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hoppas Du förstod att jag skämtade!
![]() ![]() Ha det så himla gott och nästa november hoppas jag att jag också plockar oliver..Du kan ju gissa var.... Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Och nu är det 17 personer anmälda
![]() Min jobbarkompis Gunilla och hennes man Affe anmälde sig i dag, och de sa på Athena hur många det var nu. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kul, kul!
Hoppas att de anmälde om de ville ha "specialtallriken" för jag har anmält redan hur många som ville ha den. Vi ses på Krögers kl 18 för ett glas innan,de som vill. Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Ja då, Gunilla gjorde det direkt
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Bra...Då ses vi på lördag på Krögers kl 18!
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Det gör vi!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jaha go vänner! I morgon kväll är det dags. Ska bli jättetrevligt att träffa er allihop!
Carina ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Önskar er en riktigt trevlig Kalimeraträff i Kalmar i morgon kväll!
Hade varit roligt att vara med, men det blir inte så. Vi skålar för er härifrån, tror att vi har en retsina på kyl. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Marianne! Det hade varit roligt att ha er med, men vi får skåla på avstånd och så ses vi på en annan träff.
![]() Carina ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vi utbringar ju alltid en skål för "absent freinds" så ock i morgon kväll
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Kommer och tänka på er och skåla med Mythos i någon lämplig taverna på Karpathos
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Kalimeravänner för en jättetrevlig kväll!
Carina ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|