![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Fick förklarat av min bank att så fort man drar kortet även om det senare inte fungerar pga tekniskt fel etc så "reserveras" dessa pengar på ens konto, har hänt mig ett par gånger och även på flygplatsen. Jag drog kortet slog koden det funkade inte prova igen då gick det igenom men pengarna "drogs" 2 gånger hälften återfördes senare. Sen i yran o stressen att jag dessutom glömde kvar kortet är en annan historia som slutade gott då man ropade i informationen efter mig och där stod killen med mitt kort.....
Camilla |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Hoppas mina pengar återförs också , vill inte påstå att han gjorde nåt brottsligt. Det kanske tar längre tid med utlandsköp. |
|
||||
|
||||
![]()
Tre veckor har gått och inga pengar har återkommit
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Oj, det låter inte normalt... Hoppas allt går bra!
|
|
||||
|
||||
![]()
Nu har 6 veckor gått och inga pengar återförts
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag råkade för några veckor ut för att en butik tog betalt två gånger för mina skor. De saknade kortläsare där man drar kortet själv men är en välrenommerad butik där jag handlat ganska ofta. Expediten fick en varning när hon drog kortet andra gången så jag hade extra koll på kontot. Ringde kortutgivaren när jag såg att beloppet dragits två gånger. De hänvisade till butiken som vid besök betalade tillbaka mina pengar. Jag tycker att du ska ringa butiken och förklara situationen och om det inte fungerar kontakta säkerhetsavdelningen på flygplatsen och se om du kan få deras hjälp.
Eva |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|