![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Gillar ni fina stränder så tycker jag att Karpathos borde ligga bra till. Har charter med direktflyg och i mitt tycke både jättefina stränder och en hel del vacker natur och mysiga byar att besöka. Visst är vägarna till några av de fina stränderna (Achata, Apela och Kyra Panagia t ex) ganska branta och slingriga. Men de är numera asfalterade och bjuder på en vacker nedfart. Hyr moppe och åk stilla och lugnt, precis så sakta som ni själva vill, och njut även av turen dit ner. Och jag tror att ni kommer att finna målet värt resan. Lite strandbilder hittar ni i mitt album "Karpathos 2008" under min profil.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Mats
Går det buss till dina härliga stränder du visade upp ? Var på Skopelos 09 samt funderar om det finns en snarlik ö. Birgitta |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Till vissa av stränderna på Karpathos går det buss från Pigadia. Bl a Apela vissa dagar i veckan, och Amopi alla dagar utom söndag. Utresa på förmiddagen och återresa på eftermiddagen. Till några av stränderna går också badbåtar, bl a Apela, Achata och Kyra Panagia. Vissa förändringar kan förekomma mellan åren. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack tack.
Måste bara hålla med att där ser fint ut ![]() Birgitta |
|
|||
|
|||
![]()
Tack alla för era tips! Ni har gett mig mycket att bita i men trots många och långa stunder framför datorn är jag inte mycket klokare. Men det är ju ingen panik precis så jag grunnar lite till och bombarderar sedan forumet med nya frågor.
![]() /Camilla |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|