![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
I slutet av juli bokade jag en 16-dagars charterresa till Plakias, i oktober, ensam i tvåbäddars studio, med kök, alltså ingen pension, för motsvarande 4500 svenska kronor.
Här i Tjeckien, där jag bor, myllrar det av små resebyråer, och konkurrensen är alltså stor, men var det här så billigt egentligen, jämfört med svenska förhållanden? Dom hade hittat på att tillbakaresan skulle ske invecklat med båt till fastlandet, sedan båt över till Italien, och sedan med en "lyxig" buss hela vägen till Prag. (Tyvärr har jag fått avboka pga av en oförutsedd händelse, men var förståndig denna gång och tog resefösäkring så jag har möjlighet att få tillbaka hela beloppet.) Förälska i Kreta. |
|
|||
|
|||
![]()
Hejsan!
Kolla med charterbolagen. De brukar ha erbjudande på vissa hotell och avgångar för oss som reser ensamma. Fick en vecka på Kreta med flyg och hotell för 2500:- Tror annars att det kan vara smart att ta flygstol och fixa boende på egen hand. Trevlig resa! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
I år tar jag flygstol till Santorini och fixar boende själv innan. Förrförra året reste jag själv till Tilos,(flög till Rhodos) gott om flygstolar och bra pris i maj så då väntade jag till några dagar innan o fick en billig biljett. I år ska jag åka mitt i juli o dessutom till en destination som endast Apollo har, så jag vågar inte vänta på restplatser denna gång.
|
|
|||
|
|||
![]()
Snart kommer damerna skoja med er att tråden är nästan 3 år gammal.
Vår var bara 1år. Grattis till rekord ![]() http://www.kalimera.nu/forums/showthread.php?t=26206 Hav tröst, som någon klok skrev är alla inlägg informativa (dock inte mitt ![]() Senast redigerad av Kritsabo den 2012-01-30 klockan 11:49. Anledning: Tautologi |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|