![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag är en i grunden väldigt positiv och optimistisk person, kanske därför jag tycker nedanstående refräng från Euskefeurats "Pessimistkonsulten" är så kul...
Så det är lika bra att sluta drömma, det går åt helvete i alla fall för om man drömmer om Paris hamnar man på något vis lik förbannat i Hudiksvall - i bästa fall... ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hahaha den måste jag visa för Herr Grek, han är en obotlig pessimist!!
|
|
|||
|
|||
![]()
"Yesterday is history,
Tomorrow is a mystery, Today is a gift" "Nemo saltat sobrius" (jag dansar aldrig nykter) ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Vad sugen jag blev att höra Ronnys gäng igen! Ska nog leta fram några gamla LP ikväll och spela gamla hits! /Netwolf - Född i samma by som Ronny Eriksson! |
|
||||
|
||||
![]()
[quote=Zappa;218319]Jag är en i grunden väldigt positiv och optimistisk person, kanske därför jag tycker nedanstående refräng från Euskefeurats "Pessimistkonsulten" är så kul...
Så det är lika bra att sluta drömma, det går åt helvete i alla fall för om man drömmer om Paris hamnar man på något vis lik förbannat i Hudiksvall - i bästa fall... ![]() Har jag missat nåt? Jag trodde det var "Östen med Resten"? /Eva" |
|
||||
|
||||
![]()
Håller just på att läsa " Dödgrävarens dotter" av Joyce Carol Oates och där hittade jag denna mening som var lite tänkvärd:
"Man lever sitt liv framlänges men kan bara komma ihåg det baklänges." Katitzi ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
I dagens Expressen läser jag detta:
" I ett tvätteri fanns följande anslag: Tvätten önskas struken... Tvätten önskas inte struken Stryk det som ej önskas " ![]() ![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
"Bättre lyss till en sträng som brast än att aldrig spänna en båge"
![]() ![]() // Paittas |
|
|||
|
|||
![]()
"Vi jagar efter skuggan, bubblan brister och där står vi med bara askan i våra tomma händer!"
![]() // Paittas |
|
||||
|
||||
![]()
Livet är kort. Ät desserten först!
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Sven |
|
||||
|
||||
![]()
Det är bättre med dåligt minne ... än dåliga minnen.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Gör inte idag vad någon annan kan göra åt dig i morgon...
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Annars är ju denna rätt sann, eller hur?
När dina vänner börjar smickra dig med att du ser ung ut är det ett säkert tecken på att du håller på att bli äldre! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Njaa... Snarare en attityd som nog smittat av sig efter dryga 40 resor ner. Drar om 3 veckor igen
![]() Ähh... Avrio.... ![]() ![]() ![]() ![]() Förresten: Slantar är runda! De ska rulla... ![]() ![]() Senast redigerad av Peter den 2010-08-27 klockan 19:20. Anledning: Redigering |
|
||||
|
||||
![]()
Denna dag aldrig mer..
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Med sund galenskap och dåligt minne blir livet en fantastisk resa.
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
...liten tuva skrattar sist...
![]() och ett på dialekt: öm en ä gla åt litte, så haren möe å va gla åt.... Lycklig den,som med egna oxar plöjer ärvda tegar... |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|