![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Aha.. en sjö var det.. Kouronasjön.. en bit bortanför Geo. Jag har bara varit där som hastigast. Ett kort stopp under en bussutflykt "Tvärs över ön" med späckat program. Där är jättefint. Hade gärna utforskat den mycket mera.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
/Enigma |
|
||||
|
||||
![]()
Vilken toppenkväll jag och Jenny haft!!! Vi började hemma hos mig med många intressanta diskussioner, sedan åt vi på Parastratima...äkta grektaverna med bästa mezen i stan!
Helt fantastiskt vad vi har trevligt ihop, det är en underbar tjej....tänk vad kul en ung tjej och en passionär kan ha tillsammans! Kanske steget inte är så långt, vissa är ju alltid passionärer oavsett siffran på pappret! ![]() Kvällen avslutades på Galero...glass med paraply o grekflagga för Jenny och ett glas kokkino krasi för mig! Jag gissar att vi kommer att ses en gång till innan Jenny åker hem...beror lite på en del praktiska saker! Yanna |
|
||||
|
||||
![]()
Vad härligt att två människor kan mötas så här och finna varandra direkt. Vad har ålder då för betydelse? Ingenting.. De flesta av oss är alldeles för åldersfixerade. Som Yanna skriver.. några siffror på ett papper har ingen betydelse.
Men.. jag blir så avundsjuk på er två som befinner er där nere i det varma, soliga Rethymnon när vi nu börjar få lite trist höstaktigt väder här hemma i Sweden.. ![]() Men.. om drygt 1,5 år är också jag en fri passionär.. ![]() //Monica S |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Yanna - passionär! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kolla upp hur mycket som skiljer om du skulle gå tidigare! Jag hade ju först tänkt gå i september, men när jag räknade ut hur mycket som skilde mellan juni och september så var det bara ett par hundra kronor.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|