![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Haha, grattis
![]() Står i valet och kvalet mellan den, HTC desire och iphone4. Lutar nog åt fyran eftersom jag testade android i ett par veckor och gick lite vilse ibland. Stämmer det som alla säger så är iphone användarvänligare - men jag tyckte nog att gränssnittet såg mer inbjudande ut i android (med htc sense över). Men är man teknisk idiot får man välja det enklaste. Gillar du den?
|
|
|
|||
|
|||
|
Var på Mediamarkt Högsbo igår fredag.
HTC har tydligen problem med sina skärmar. Stort stopp i produktionen nu. Tänkte köpa en HTC Desire men där var det tomt. Dröjer nog ett bra tag tills den kommer in. Traktamentet o risktillägget från mina Pakistanresor skall väl ändå gå till en behövande själ = mig. Skärmen ser helt suverän ut. På Samsung kan du också byta batteri. Apple har gjort sina enheter hermetiskt slutna så att man ((=Apple) har full kontroll. Gillar inte det. Ett nytt batteri skall väl vem som helst kunna köpa och sätta in. Byte av batteri i en ipod är inget man gör frivilligt. /pawik |
|
|
||||
|
||||
|
Åh fan! Jag hade en HTC hero i två veckor, sen låste sig hela mobilen när uppdateringen till android 2.1 kom... Undrar om skärmproblemet hänger ihop med det?
Ja, Samsungs skärm verkar superbra. Jag gillar inte heller Apples monopolbeteende, Android kan ju användas i flera tillverkares lurar och det ger mycket större valfrihet. Dessutom gillar jag verkligen inte iphoneanhängarnas sekteriska beteende och har svårt att förstå hur man kan köa mitt i natten för att köpa en j*vla telefon ![]() Väljer jag en iphone blir det enbart för att den ska vara enklare att hantera än androiderna. Och självklart måste du ha lite belöning för Pakistan
|
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|