Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Joniska öarna > Kefalonia

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-08-06, 11:06
Alfva Alfva är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2010
Standard Sv: Bankomater, hyrbilar och stora supermarkets?

Citat:
Ursprungligen postat av Panakakis Visa inlägg
Sök på Pan Gosmio rent car. Gå längst ner på sidan och sök på boka bil. Slå in Grekland och Kefalonia + boknngs tid + liten bil så får ni ett antal bilar och priser.
Jag provbokade i kväll på samma som jag beställt och i dag kostade en Toyota Yaris 23 euro per dag. Det är helt bra pris.

PANAKAKIS
Tack!

Inte riktigt några 23 Euro/dag kommer jag ner i, men väl väldigt bra priser!

Tyvärr verkar inte bokningssidan vara helt fungerande, då jag inte kommer igenom sista steget utan att det bara hänger sig och jag får ett felmeddelande! Får helt enkelt prova igen vid senare tillfälle!
Svara med citat
Gammal 2010-08-06, 11:37

Och så en allra sista fråga!

Barnstolar på restauranger?
Finns det några överhuvudtaget?

Sitter nämligen och funderar på om jag ska införskaffa mig en smidig lösning eller om det ens behövs. Vore ju såklart fruktansvärt smidigt om barnstolar finns på restaurangerna, men jag har vant mig vid att så inte alltid är fallet!

Vore bra att veta, i så fall hinner jag inhandla någon lösning så vi iaf kan få äta ifred i några minuter. Att sitta i knäet, eller att sitta själv går INTE, då har vi en rymmare och en vägrare....
Svara med citat
Gammal 2010-08-06, 11:55
Panakakiss avatar
Panakakis Panakakis är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2005

Citat:
Ursprungligen postat av Alfva Visa inlägg

Sitter nämligen och funderar på om jag ska införskaffa mig en smidig lösning eller om det ens behövs. Vore ju såklart fruktansvärt smidigt om barnstolar finns på restaurangerna, men jag har vant mig vid att så inte alltid är fallet!

Vore bra att veta, i så fall hinner jag inhandla någon lösning så vi iaf kan få äta ifred i några minuter. Att sitta i knäet, eller att sitta själv går INTE, då har vi en rymmare och en vägrare....
Jodå jag har set barnstolar på många av resturangerna men det är inte säkert att alla har det.
PANAKAKIS
Svara med citat
Gammal 2010-08-08, 12:43
C@nnys avatar
C@nny C@nny är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2008

Citat:

Hej!
När det gäller barnstolar så törs jag nästan säga att det finns på varenda restaurang. Och det gäller hela Grekland ..
Men om vi håller oss till Kefalonia så var jag senast där med ett litet barn 08 & 09. Det blev ju ett antal ställen vi åt på (under tot 4v). Och det fanns givetvis barnstolar på alla ställena...

//C@nny
Svara med citat
Gammal 2010-08-10, 10:06

Citat:
Ursprungligen postat av C@nny Visa inlägg
Hej!
När det gäller barnstolar så törs jag nästan säga att det finns på varenda restaurang. Och det gäller hela Grekland ..
Men om vi håller oss till Kefalonia så var jag senast där med ett litet barn 08 & 09. Det blev ju ett antal ställen vi åt på (under tot 4v). Och det fanns givetvis barnstolar på alla ställena...

//C@nny
Perfekt!!
Vi var nämligen i Barcelona nu i juli, på 15 restauranger hittade vi en enda barnstol...
Det funkar ju det med, men ännu bättre om man är förberedd!

Bara 4 dagar kvar nu!
Svara med citat
Gammal 2010-08-10, 11:29
Panakakiss avatar

Lycka till med resan till Kefalonia, jag kommer ner om drykt tre veckor och skall njuta av den vackra ön.
PANAKAKIS
Svara med citat
Gammal 2010-08-06, 11:53
Panakakiss avatar

Citat:
Tack!

Inte riktigt några 23 Euro/dag kommer jag ner i, men väl väldigt bra priser!

Tyvärr verkar inte bokningssidan vara helt fungerande, då jag inte kommer igenom sista steget utan att det bara hänger sig och jag får ett felmeddelande! Får helt enkelt prova igen vid senare tillfälle!
Jag bokade idag för 14 dagar i september och kom då under 22 euro per dag (se foto)

PANAKAKIS
Svara med citat
Gammal 2010-08-06, 11:58

Citat:
Ursprungligen postat av Panakakis Visa inlägg
Jag bokade idag för 14 dagar i september och kom då under 22 euro per dag (se foto)

PANAKAKIS
Jag tror dig!

Men jag tror också att priserna kanske är lägre i september än augusti om det inte längre räknas som högsäsong.
Trots att jag inte kommer ner i några 22 Euro/dag tycker jag ändå att de hade bra priser!
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:42.