![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Inte riktigt några 23 Euro/dag kommer jag ner i, men väl väldigt bra priser! ![]() Tyvärr verkar inte bokningssidan vara helt fungerande, då jag inte kommer igenom sista steget utan att det bara hänger sig och jag får ett felmeddelande! Får helt enkelt prova igen vid senare tillfälle! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Och så en allra sista fråga!
Barnstolar på restauranger? Finns det några överhuvudtaget? Sitter nämligen och funderar på om jag ska införskaffa mig en smidig lösning eller om det ens behövs. Vore ju såklart fruktansvärt smidigt om barnstolar finns på restaurangerna, men jag har vant mig vid att så inte alltid är fallet! ![]() Vore bra att veta, i så fall hinner jag inhandla någon lösning så vi iaf kan få äta ifred i några minuter. Att sitta i knäet, eller att sitta själv går INTE, då har vi en rymmare och en vägrare.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
PANAKAKIS ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
När det gäller barnstolar så törs jag nästan säga att det finns på varenda restaurang. Och det gäller hela Grekland ![]() Men om vi håller oss till Kefalonia så var jag senast där med ett litet barn 08 & 09. Det blev ju ett antal ställen vi åt på (under tot 4v). Och det fanns givetvis barnstolar på alla ställena... //C@nny |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Vi var nämligen i Barcelona nu i juli, på 15 restauranger hittade vi en enda barnstol... ![]() Det funkar ju det med, men ännu bättre om man är förberedd! Bara 4 dagar kvar nu! |
|
||||
|
||||
![]()
Lycka till med resan till Kefalonia
![]() ![]() PANAKAKIS ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
PANAKAKIS ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Men jag tror också att priserna kanske är lägre i september än augusti om det inte längre räknas som högsäsong. Trots att jag inte kommer ner i några 22 Euro/dag tycker jag ändå att de hade bra priser! |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|