Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Joniska öarna > Kefalonia

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-08-03, 12:39
Gita Gita är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2005
Standard Sv: Hemma igen

Portside ligger i Argostoli, granne med Captains Table. Nefeli ligger i Lassi, mittemot Sirtaki. Sonen testade gyros på olika restauranger och var mycket nöjd med Nefelis gyros. I Sami åt vi underbara gyros, i hamnen!

I Argostoli finns gyros-ställen vid torget, har jag för mig...

Om man tycker om Loukomades (små honungsmunkar), så måste jag tipsa om Premium (Argostoli, vid torget). Enerverande inkastare som heter Lucy, men vi stod ut pga Loukomades. Serverades med glass och honung... Jag kunde äta en, sonen åt åtta!
Svara med citat
Gammal 2010-08-03, 14:32
Stomatol Stomatol är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2009
Standard Sv: Hemma igen

Citat:
Ursprungligen postat av Gita Visa inlägg
Portside ligger i Argostoli, granne med Captains Table. Nefeli ligger i Lassi, mittemot Sirtaki. Sonen testade gyros på olika restauranger och var mycket nöjd med Nefelis gyros. I Sami åt vi underbara gyros, i hamnen!

I Argostoli finns gyros-ställen vid torget, har jag för mig...

Om man tycker om Loukomades (små honungsmunkar), så måste jag tipsa om Premium (Argostoli, vid torget). Enerverande inkastare som heter Lucy, men vi stod ut pga Loukomades. Serverades med glass och honung... Jag kunde äta en, sonen åt åtta!
Tack för alla tips! Loukomades har jag missat helt! Men inte länge till det lovar jag! Låter gott!
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:43.