![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Vi har flugit med SAS/Airtours 3 år i rad utan att kunna beställa något på utresan. (Åren innan gick det bra, med andra bolag). Första gången det hände så ringde jag tom upp företaget som packar prylarna. Jag sa att jag behövde en flaska solkräm samt en badring till dottern, då vi skulle resa iväg 2v till Grekland..... Men de svarade bara att det var SAS som bestämt detta. När jag frågade varför det var på det viset, - så visste de ej ![]() Alltså.... Jag behöver ingen solkräm hemma i Svedala efter 2 veckor i Grekland... Badringen behövs väl knappt heller (normalt sett), om man inte uppsöker något tempererat bad förståss ![]() //C@nny |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Det verkar lite luddigt det, här - eller hur? Jag frågade personalen på Arlanda (LFV) och de "trodde" att dessa regler var nya, för alla bolag. Men det är nog upp till varje flygbolag att bestämma, tror jag.
Men man skulle kunna informera om detta i tid, inte precis innan man skall resa och tror sig kunna beställa diverse varor till nedresan. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|