![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Dessutom nära att parkera bilen vid den stora parkeringen vid hamnen . Fönsterisoleringen var mycket bra, inga som helst problem med trafikljuden. Och vattnet vid stranden där man hade gratis stolar var lika bra som längre ut , åtminstone märkte jag ingen skillnad. Det blir sannolikt det hotellet igen när vi återvänder till Rethymnon! AndersB |
|
||||
|
||||
![]()
Ja hotellet har ju några år på nacken så det har säkert renoverats några ggr.
Bör väl ha centralvärme också eftersom Kreta kan vara fruktansvärt kallt nattetid även i april. Jag tror också att staden byggt bättre och nyare reningsanläggningar för den äckliga stank som ibland spred sig över strandpromenaden när jag besökte Kreta ett antal år under främst 90-talet har Calle och Git inte känt av. Eva |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Nere på strandpromenaden har vi aldrig känt av någon stank, men däremot händer det att det stinker rejält en stund här i lilla gränden Souliou (och även inne i vår studio) när avloppsrören och gatubrunnarna rensas. Nytt för i år var att det sattes upp ett antal papperskorgar på den lilla strandremsan mellan Venetianska hamnen och marinan. Det var ju ett steg i rätt riktning i att bekämpa den oerhörda nedskräpningen på stranden! Calle! |
|
|||
|
|||
![]()
Bodde där för ett par år sedan, var helt OK. Alla rummen ligger inte heller ut mot gatan. Poolen ligger som i en innergård till hotellet och det finns även rum "innanför/bakom/runt" poolen.
//Camilla. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|