![]() |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|||
|
|||
![]()
Läs Jannes resebrev från Andros ett antal dagar tillbaks från nu och se om den genuina ön passar.....Så finns Tinos en dryg timme därifrån....Tinos är efter alla år i arkipelagen och ca 25 öar min absoluta favorit!!!
Resebrev finns flera stycken både från Andros (tror jag) och Tinos (vet jag ![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Jag kan varmt rekommendera Thassos. Mycket grön och kuperad ö med fina stränder. När vi var där så var det mest greker som semestrade där.
Även Parga på fastlandet kan rekommenderas. Det är förvisso ingen ö, men det känns faktiskt som att man är på en ö. Väldigt mysigt, staden ligger som en amfiteater i en bukt, nära till en av mina favoritstränder i grekland, valtos beach. |
|
|||
|
|||
![]()
Lite otippat kan jag rekommendera Kreta. Dock inte nordkusten, men väl syd- och västkusten. Inga inkastare... men väl god mat, välkomnande byar och fantastiska bad.
|
|
|||
|
|||
![]()
jag skulle rekommendera lefkas !
![]() En mycket fin ö med inte alls många turister ! Jag var där när jag var jätteliten , men jag kan solklart säga att det var min bästa semester ! Och jag skulle också rekommendera Parga , fast det är ju ingen ö ... men det är jättefint ! Med många musiga resturanger & en fin hamn ![]() när jag var där dansade jag på en resturang med en grek hela kvällen till grekisk live musik ! Ett minne jag aldrig kommer glömma! ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|