![]() |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Jag var mycket på Ios när jag var yngre (inte för att jag är så gammal nu, men...) och det var jättekul! Fest varje kväll, sol på dagen och mys på eftermiddagen. 17-åringar på Ios? Hmm, jag tror faktiskt att de flesta är lite äldre, men det kanske kan bero på att tonåringar inte får resa varsomhelst för deras föräldrar
Vad jag kommer ihåg så var många i 20-24-årsåldern, men vad spelar det för roll? Ios är en rolig och vacker ö. Ha det så kul och ta det lugnt (i alla fall lite )
|
|
|
|||
|
|||
|
Jag har varit på Ios i fem år.....alltid i mitten av juni. Då är det mest skandinaver, irländare och australiensare där. Vi har varit ute och festat i princip varje kväll och nästan aldrig sett något bråk där. Det kallas "ios-stämningen" och den är helt fantastisk. Alla pratar med alla och det känns väldigt säkert att gå själv runt i staden på kvällarna. Har hört att det blir stökigare senare på sommaren. Rekommenderar hotell sunrise om man är ung och vill lära känna mycket nytt folk. Där förfestar alla gemensamt i poolbaren (ej tillåtet att dricka på rummen) så hela hotellet lär känna varandra.
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|