![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Det går en katamaran varje dag utom onsdagar kl 18,00 som angör Sifnos kl 20,45
|
|
|||
|
|||
![]()
Sjysst, tack!
Du har möjligen inget bra boendetips oxå??? |
|
||||
|
||||
![]()
Jag skulle knappt överväga att åka till Sifnos i den perioden, det är alldeles för nära Aten och översvämmas av Atenare och annat löst folk. Sedan är det tydligen så att i år lyser Atenarna hittills med sin frånvaro, det kan alltså finnas utsikter för att hitta boende även på Sifnos i år. Det är svårt att ge riktigt bra råd, jag skulle kanske hålla ut mot slutet och kanske boka något via nätet om jag hittar något, i bakfickan skulle jag ha en planering på att åka vidare mot Paros eller Naxos eller kanske någon av öarna i Dodekaneserna. Inte mycket hjälp men lite tankegångar från en varm och skön altan på Sifnos.
Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, om ni inte vill förboka (dyrt) boende nu, så kan ett tips vara att tänka om och åka till Naxos istället. Ni åker under absolut värsta högsäsong. Fördelen med Naxos är att det finns ett enormt utbud av rum och hotell, så det lär knappast bli fullt ens i augusti.
Lars |
|
|||
|
|||
![]()
Hej alle,
Vi ankommer til Sifnos d. 3 juli og er meget i tvivl om hvad vi skal gøre mht logi. Vi har overvejet at finde noget til de første par dage - hvad syntes I er smartest? Kh, Toft |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|