![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Okej. Tack för svar Panakakis!
![]() Helt plötsligt känns 1 vecka lite för lite... ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Jag skulle välja att resa ner till Mythos beach och bada. Dessutom åka ner till (mycket fina) byn Assos för att ex.vis äta lunch. Man kan sen fortsätta upp till Fiskardo. Sedan (bör man) försöka hinna med att besöka Melissani lake och Drogarati cave.Under den trippen kan man fortsätta ut till Sami och Antisamos beach för bad. Som du skriver så bör man hinna med och bada oxå. Jag har varit på ön i ett antal 2v-perioder, men har ännu mycket kvar att utforska ![]() //C@nny |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Nu är ni nog trötta på att åka bil, om inte ta en tur till Lourdata som har en badstrand som inte är så mycket trängsel som vid baden i Lassi. PANAKAKIS ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack så mkt för alla tips!
![]() Myrtos och Fiskardo känns som ett "måste" iaf... ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Om man skulle vilja åka på en båttur en dag, har ni nån ni kan rekomendera?
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
PANAKAKIS ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
PANAKAKIS ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Det finns några dagsutflykter med båt&buss från Argostoli till Zakynthos och Ithaka. Tror att de går ett par ggr i veckan. Jag har inte åkt på dessa utflykter själv, men det finns info på resebyråerna (och vid busstationen tror jag) i Argostoli. En ren båtutflykt med glasbottenbåt inkl bbq utgår också från hamnpromenaden i Argostoli. Det finns info ang detta vid båten. //C@nny |
|
|||
|
|||
![]()
Okej. Nu har jag fått många bra tips, så nu har jag nog lite koll på läget...
![]() Nu är det bara att försöka planera (den korta) tiden på Kefalonia så bra som möjligt.. ![]() TACK ska ni ha! ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|