![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Kram//Kikh |
|
||||
|
||||
![]()
Kikh, jättemärkligt, allt höll utom en av makrillburkarna som Git skulle ha!!
![]() ![]() ![]() ![]() Jag nyper mig i armen varje dag och undrar vilken mäktig person som håller mig i handen. Helt sjukt att ha sån tur som jag haft med allt hitills! Idag har jag varit på marknaden, köpte lite grönsaker och ett par tunna 3/4-byxor som är jättesköna...3 euro!!!! ![]() Jag äter mest grönsaker faktiskt, är ju så gott! Men jag orkar inte laga till nåt avancerat, åtminstone inte hitills. Kokbok är ju inköpt, men den har jag bara läst i ännu. ![]() Jag har inte gjort så mycket mer idag, är jättevarmt! Jo...promenixat lite i gränderna, försöker lära mig hitta och inser att R är inte särskilt stort, inte större än man lär sig hitta snabbt.. Yanna |
|
||||
|
||||
![]()
Jag kom på en sak till jag gjort idag! Satte upp vita, tunna, skira gardiner i sovrummet och det blev såååå mysigt! Jag som bott på 32 kvm sista året har plötsligt ett jättefint sovrum...i blått förståss!
![]() Yanna - som just nu sitter på altanen o hör musik över stan...dock inte grekisk! Vet inte vad det är för ståhej, men sitter kvar där jag är! |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|