![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
[quote=Kikh;208415]De senaste dagarna har bjudit härliga varma dagar och kalla blåsiga nätter.
Är man här och har behov av dagliga havsbad är Stavros Beach att rekommendera, eller pyttelilla Tersanas som ligger i en vik åt Stavroshållet. . //Kikh Vad innebär kalla nätter? räcker det med jeansjacka på kvällen eller behövs det mer för "lilla" (åtminstone till längden) frusna jag? Åt vilkethåll ligger Stavros Beach och hur länge tar det att ta sig dit från Agia samt hur tar man sig dit.? Jag för min del klarar mig utan havsvatten varenda dag men min dotter har större behov? Nu kommer vi snart bara en vecka kvar till den 11 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Stavros ligger bakom flygplatsen på Akrotiri och dit tar man sig medelst hyrbil. Har du planer på att dricka alkohol tycker jag ni kan ta bussen till Agia Apostoli om det blåser nordvästan, där har ni mer lä. Om dottern klarar sig med salta stänk kan jag ta med en flaska från havet som hon får nyttja vid hotell-poolen ![]() Nu ska jag sova, för imorgon börjar jag tydligen klockan 11.00 istället för 15 som vanligt. Fan ta nordanvindar och grekiska chefer! //Kikh |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|