Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta > Chaniakusten

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-06-03, 13:42
Kermit Kermit är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2010
Standard Sv: Väderrapport

[quote=Kikh;208415]De senaste dagarna har bjudit härliga varma dagar och kalla blåsiga nätter.

Är man här och har behov av dagliga havsbad är Stavros Beach att rekommendera, eller pyttelilla Tersanas som ligger i en vik åt Stavroshållet.

.

//Kikh

Vad innebär kalla nätter? räcker det med jeansjacka på kvällen eller behövs det mer för "lilla" (åtminstone till längden) frusna jag?

Åt vilkethåll ligger Stavros Beach och hur länge tar det att ta sig dit från Agia samt hur tar man sig dit.? Jag för min del klarar mig utan havsvatten varenda dag men min dotter har större behov? Nu kommer vi snart bara en vecka kvar till den 11
Svara med citat
Gammal 2010-06-03, 23:07
Kikhs avatar
Kikh Kikh är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2006
Standard Sv: Väderrapport

Citat:
Ursprungligen postat av Kermit Visa inlägg
Vad innebär kalla nätter? räcker det med jeansjacka på kvällen eller behövs det mer för "lilla" (åtminstone till längden) frusna jag?

Åt vilkethåll ligger Stavros Beach och hur länge tar det att ta sig dit från Agia samt hur tar man sig dit.? Jag för min del klarar mig utan havsvatten varenda dag men min dotter har större behov? Nu kommer vi snart bara en vecka kvar till den 11
Klart det räcker med en jeansjacka Kermit, men är du inte för gammal för att vara ute så sent???

Stavros ligger bakom flygplatsen på Akrotiri och dit tar man sig medelst hyrbil. Har du planer på att dricka alkohol tycker jag ni kan ta bussen till Agia Apostoli om det blåser nordvästan, där har ni mer lä. Om dottern klarar sig med salta stänk kan jag ta med en flaska från havet som hon får nyttja vid hotell-poolen Full av goda idéer ikväll va?!

Nu ska jag sova, för imorgon börjar jag tydligen klockan 11.00 istället för 15 som vanligt. Fan ta nordanvindar och grekiska chefer!

//Kikh
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:03.