![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Det tar inte så lång tid, kanske max 15min beroende på hur man räknar och hur snabbt man går. Jag kommer inte ihåg exakt. Det går ju alltid att be någon på hotellet om att ringa efter en taxi, men annars så funkar det ju bra att promenera. //C@nny |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!tack ännu en gång för svaren
![]() Är restaurangen bra på Villa Alexis? man kanske inte behöver gå in till stan varje kväll för att äta? Jätte tacksam för alla tips ni har.. ![]() Hälsningar Sofie |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Sofie!
Personligen tycker jag att det är lite jobbigt att byta hotell. (om man inte ska byta ort el resmål). Jag skulle nog bo kvar på samma hotell. Glömde oxå skriva att bussarna går mycket frekvent, och det finns ju ett busstopp i närheten av hotellet. Ang Alexis så hade de bara mycket enkla rätter när jag bodde där, -då de höll på att bygga ut pool-baren. Hur det är idag vet jag ej? //C@nny |
|
|||
|
|||
![]()
Jo Villa Alexis har för det mesta enklare rätter men de nuvarande ägarna ordnade grillkväll, grekisk afton, frukostbuffé osv när vi var där
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Hur lång är det från hotellet till restaurangerna ungefär? En lite fråga till bara, är vägen upplyst när man går in till stan på kvällen?Går man i väggrenen, kan man promenera två brevid varandra? Hälsningar Sofie |
|
|||
|
|||
![]()
Ja precis, de ligger längs bilvägen fast oftast på en liten höjd så att man inte "sitter i knät" på bilisterna
![]() ![]() ![]() Man går ju längs bilvägen som är rätt smal så rekommenderat är att inte gå på rad i och med att vägen är kurvig och grekerna kör ju lite "vildare" än de flesta av oss är vana vid ![]() ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|