![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Som Lars skriver är Sitia en trevlig stad. Agios Nikoalos är inte heller dumt att ha som bas om ni ska utforska östra Kreta. Dit går det charter från Sverige.
|
|
|||
|
|||
![]()
Tack för förslagen! Har faktiskt inte alls tänkt på Sitia, men det låter inte så tokigt.
Någon som har något bra förslag på boende i Sitia eller Agios Nikolaus? |
|
|||
|
|||
![]()
Vi har hyrt på en liten ort alldeles innan Makrygialos på södra sidan för 10-12 år sedan.Kommer inte ens ihåg namnet just nu men det var den bästa semester jag varit på tror jag.
Lungt och genuint. Vi var i Sitia med och det var en härlig stad. Kanske skulle det passa något mellan Makrigialos och Ierapetra? Rooms for rentskyltarna stor tätt efter kusten där... I år blir det Analipsi igen ![]() PB |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Fördomsfull kanske, idag. |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för alla bra förslag!
Tyvärr blir det nog att stoppa en del av dem bakom örat så länge eftersom jag (och resten av familjen) är lika fördomsfull som Xenos. ![]() Vi hamnar sannolikt på sydvästsidan i år igen (vilket inte heller är fy skam) och letar som bäst boende där just nu. |
|
|||
|
|||
![]()
...och jag menar nordväst...
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kom hem igår efter en vecka på kreta. Bodde då på hotellet maro i Analipsi. maro är inget att rekommendera men Analipsi var fint.
|
|
|||
|
|||
![]()
Ojdå,vi har bokat ett par första-nätter där i slutet av aug, för att sen åka vidare...
Vad var det som INTE var bra på Maro, det kan ju va bra att veta, tack. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|