![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Oj,oj....strumpor i pumps...urkkkkk!
Men ännu värre, pumps, knästrumpor i nylon ....då blir jag nästan illamående, till detta en kort kjol, tight t-shirt och den obligatorsika magväskan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() //Kikh |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Brukar kalla?? Det är flygfotogen!!!!
Arne |
|
|||
|
|||
![]()
Ok....men riktigt kall , pressad citron , mmmmm
Men Arne ....det kan ju vara en affärside till alla skuldtyngda flygbolag ![]() Ledsen att vi spårat ur lite från tråden. |
|
||||
|
||||
![]()
För mig betyder italienskt djupt urringat, snäva kjolar, högklackat och bredspacklat...har jag fel? Iaf är det inte min stil. Jag går gärna i jeans eller 3/4-byxor och låga skor...minimalt med smink, men kan för all del klä upp mig till tänderna också när det behövs.
![]() Något som jag tycker är djupt orättvist underskattat är midjeväska. ![]() OM jag skulle gilla foppatofflor, vilket jag inte gör, så skulle jag strunta fullkomligt i vad andra tycker om det också! Men som sagt...leopardmönstrat/klimakteriemönstrat sätter jag aldrig på mig!!! ![]() ...och flygfotogen dricker jag gärna ![]() Den här tråden är verkligen kul! ![]() Yanna |
|
||||
|
||||
![]()
Och jag fortsätter att ha mina Crocs som hemmatofflor och strandskor, är nu inne på mitt andra par
![]() ![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Yanna |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() // Helén Edit: tror jag kom på vad du menar, jag hade ett par kopior en gång och i dem simmade man runt |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har provat/lånat foppatofflor hos bekanta när jag sprungit ut o in, men fötterna gillar dem inte, känns svettigt och fuktigt i värmen....men alla fötter är ju inte som mina!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() // Helén- som inte med detta påstår att jag tycker de är snygga |
|
||||
|
||||
![]()
Nä...man kan inte påstå att de är snygga...glömde kanske den haken!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu hittade jag en två år gammal artikel i Aftonbladet som refererade en brittisk undersökning. Kvinnor hade fått lista fulaste grejerna män kunde bära på semestern.
Resultatet blev: 1. Strumpor i sandaler 2. Speedos 3. Sarong 4. Snusnäsduk knuten runt huvudet 5. Shorts i Union Jack-flaggan 6. Magväska 7. Piercing i bröstvårtan 8. Fotbollströjor 9. Cykelshorts 10. Crocs eller så kallade Foppa-tofflor Vi ligger väl ganska nära det där, av tråden att döma. Och då inställer sig den obekväma frågan: Vill vi dela smak med just brittiskorna? Hm ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ett litet bidrag till klädseltråden
![]() ![]() Yeasou ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
En stilla undran bara. Var i hela h***te semestrar du Yeasou ![]() ![]() //Kikh |
|
||||
|
||||
![]()
Var jag brukar semestra är väl ingen hemlighet
![]() ![]() Yeasou ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() //Kikh |
|
||||
|
||||
![]()
Ja här ser vi verkligen charterturismens baksidor...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() Jag ska formulera om min fråga till Yeasou. VAR i Helvetet semestrar du? ![]() //Kikh |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|