![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Nog hackat på herrarna, nu vill jag veta vad ni tycker om strumpor i dampumps? ![]() //Kikh |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() // Helén- som inte gillar allt i 80-talsmodet, men gjorde då ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Lurer på en ting: Hvorfor er det alltid noen som, i tråder som dette, litt snurt (kanskje) sier noe sånn som at "folk må få kle seg som de vil".
Det er da ikke det det er snakk om! Ingen her forteller folk hva de skal ha på seg, men akkurat som folk kan diskutere og ha sterke meninger om alt fra biler til fjernsynsprogrammer, kan vi vel diskutere klær og sko? Om jeg har et negativt syn på en bil eller et tv-program, betyr ikke det at jeg prøver å forhindre folk i å kjøre eller se på hva de vil! Hvorfor er det annerledes med klær? Denne tråden er herlig humoristisk og lettlivet, ta det for det den er, en tråd hvor folk uttrykker sin mening om påkledning, ikke en tråd hvor noen prøver å styre kles-/skovalget til andre! Hilsen Admirala (som iallfall ikke skjønner at noen med vettet i behold gidder å se Paradise Hotel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Jag blir lika förvånad varje gång jag ser det här. Får man inte klä sig/resa/bada/äta/tycka som man vill? Det är klart att man får! Vem skulle kunna hindra det? På ett diskussionsforum stiftas inga lagar, här möts olika åsikter. Det är ju det som är kul ![]() För övrigt har jag aldrig förstått varför det anses så fel med vita tubsockar. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Karin hajar noll |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nog hackat på herrarna, nu vill jag veta vad ni tycker om strumpor i dampumps?
![]() ¨ DET är kult! Vem har inte haft det på 80-talet!! Jättesnyggt (skulle vara vita tubsockor med ränder!! ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tubsockor i pumps, strumpor i sandaler och diverse modeller på sparkdräkter. Har själv haft en sparkdräkt i det lyxiga materialet manchester
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Snacka om att kasta sten i glashus ![]() //Kikh |
|
|||
|
|||
![]()
Har ni läst om den nya modetrenden i expressen idag?
Lotta |
|
||||
|
||||
![]() ![]() //Kikh |
|
|||
|
|||
![]()
Oj,oj....strumpor i pumps...urkkkkk!
Men ännu värre, pumps, knästrumpor i nylon ....då blir jag nästan illamående, till detta en kort kjol, tight t-shirt och den obligatorsika magväskan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() //Kikh |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Brukar kalla?? Det är flygfotogen!!!!
Arne |
|
|||
|
|||
![]()
Ok....men riktigt kall , pressad citron , mmmmm
Men Arne ....det kan ju vara en affärside till alla skuldtyngda flygbolag ![]() Ledsen att vi spårat ur lite från tråden. |
|
||||
|
||||
![]()
För mig betyder italienskt djupt urringat, snäva kjolar, högklackat och bredspacklat...har jag fel? Iaf är det inte min stil. Jag går gärna i jeans eller 3/4-byxor och låga skor...minimalt med smink, men kan för all del klä upp mig till tänderna också när det behövs.
![]() Något som jag tycker är djupt orättvist underskattat är midjeväska. ![]() OM jag skulle gilla foppatofflor, vilket jag inte gör, så skulle jag strunta fullkomligt i vad andra tycker om det också! Men som sagt...leopardmönstrat/klimakteriemönstrat sätter jag aldrig på mig!!! ![]() ...och flygfotogen dricker jag gärna ![]() Den här tråden är verkligen kul! ![]() Yanna |
|
||||
|
||||
![]()
Och jag fortsätter att ha mina Crocs som hemmatofflor och strandskor, är nu inne på mitt andra par
![]() ![]() // Helén |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|