![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vår son gillar inte maneter. Blotta tanken får honom att rysa. Vet ni därför något hotell i Naxos stad som har en pool?
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Hmmm. Sonen blev rätt illa bränd för 6 år sedan, och sedan dess ser han maneter överallt utom i poolerna.
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi brukar bo på Ikaros. Hyfsad pool, jättetrevliga ägare och nära till Supermarket och bageriet med stadens bästa spanakopitas
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Har varit på Naxos och Paros 5 år på raken och har aldrig träffat på några maneter, detta trots att det blåser hela tiden så teoretiskt skulle de nå stränderna. Vattnet är dessutom så klart att man lätt skulle kunna se dom. varning dock för att folk som festar på nätterna kastar ut glas från barer i anknytning till stranden. Det känns som en större fara ![]() Men, är han rädd så är det inte lätt att övertyga, det förstår jag. Kanske köpa cyklop och snorkel så han kan se själv. Tips på hotell med pool i Naxos stad är pension Irene II samt hotel Spiros och Mathiassos village. Spiros pool är dock ganska liten men väldigt djup.. /Hans |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Pa en hotellsajt hittade jag ett flertal hotell med pool. Jag skickar lanken till din brevlada. Lucky |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|