![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Vi bestämde oss ikväll över middagsbordet och nu har vi bokat på Sterling Arlanda-Athen. Inte de priser ni andra nämner från Apollo, men 7.729 kr för fyra personer är i alla fall billigare än sommaren -04 då vi tyckte vi bokat billigt på Lufthansa för 8.300 kr. Det känns skönt att se framåt och inte oroa sig för platser.
Rekommenderar Rafina som hamn. Vi reste till Rafina förra gången på väg hem och fick ytterligare en dag på Paros jmf m om vi åkt till Piraeus. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Så roligt att ni rekommenderar Rafina! Nea Makri har jag läst lite om också. Kan man tänka sig att bo där en natt istället för i Rafina kanske? Det ligger nära Rafina om jag förstått saken rätt?
|
|
|||
|
|||
![]()
Vitsen för oss att åka till Rafina var att inte behöva övernatta i Aten, så jag vet inte ngt om logi där eller i närheten. Vi tog oss hela vägen från Paros till Arlanda samma dag, med god marginal till flyget som gick vid halvsjutiden.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Camilla |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Det låter ju bra. Kanske kan det bli fler än en natt till och med. Är stränderna fina? Sedan måste jag erkänna att jag inte vet vad Giovetsi är... Carina |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Det är GOTT!!! ![]() (fast just det här receptet saknar ost!) Karin som anser att landets godaste giovetsi finns på taverna Land and Sea i Pigadia... ![]() Senast redigerad av karinafp den 2005-10-11 klockan 18:13. |
|
||||
|
||||
![]()
Aha! Smaskens, då har jag nog ätit Giovetsi, utan att kunna namnet på maträtten!
Tack för receptet! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Camilla |
|
||||
|
||||
![]()
Det låter kanon! Tack för svaret Frappe.
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|