Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Egeiska öarna & Sporaderna > Thassos

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2010-04-14, 12:58
Cinderella Cinderella är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2008
Standard Sv: Skala Potamias

Citat:
Ursprungligen postat av kiwi Visa inlägg
Tack snälla för alla tips. Jag har tyvärr inte facebook men dottern har så jag kan ju be henne kolla. Jag lovar att berätta allt om hotellet när vi kommit hem. Tur att hotellet har pool, ifall det skulle vara för kallt för ett dopp i havet. Jag undrar också om det finns några bra restauranger i närheten som ni kan tipsa om.
Jag tror inte det är för kallt i vattnet, var varmt och skönt både i vatten och på land vid den tiden förra året. Restaurangtips - alldeles i närhet av Egli (rakt mot havet) ligger Green Sea, mycket trevlig restaurang, bra personal och härligt läge med utsikt över havet. God mat också förstås. Annars om man går några hundra meter in mot "centrum" kommer man till Magic Coast, också ett bra ställe. Fortsätter man längre mot centrum finns en som heter Gatos, även den heeelt OK. Förra året fanns ett ställe som serverade pannkakor, både "vanliga" med sylt/ choklad, men även "matpannkakor" med ost, skinka, tomat etc. En variation om man vill ha en annorlunda och inte så tung middag. Du hittar säkert ditt favoritställe, finns många att välja mellan.
Svara med citat

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:33.