![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Va, är de på radion? Kan man månne avlyssna det på webben? När sändes det? var det på P4 Västerbotten?
/NW |
|
||||
|
||||
![]()
Nja, så här förhöll det sig. I går morse satt vi balkong som vanligt här på Stavris Hotel att lyssna på lokalradions direktsändning på webben. Vi fick höra att redaktionen hade våldsamma problem med telefonförbindelserna in och ut till stationen. Det kallpratades i högan sky för att få tiden att gå i avvaktan på att telefonerna skulle komma igång igen.
För att hjälpa reportrarna på traven med kallpratet drog vi genast iväg ett email till radiostationen. Vi berättade om att vi var på Kretas sydkust, vid Chora Sfakion, och att det var varmt, soligt och skönt. En målande beskrivning över vår balkongutsikt över Libyska havets blå böljor avslutade det hela. Naturligtvis nappade redaktören genast och läste upp vårt meddelande i sin helhet. Så var det. Arne och Birgitta |
|
|||
|
|||
![]()
Hej, tack för trevliga reseskildringar!
prova denna länk www.medousa-plakias.com Här bodde jag och frugan 2008. vill minnas att vi betalade €25 då. ligger perfekt mitt i Plakias. nära till alt och ett mycket bra boende. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
http://sverigesradio.se/sida/sandnin...x?programid=65 Lyssna och njut! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Välj 08.00-08.30 Måndag . Gå in 9min 20 sek i programmet . Där ligger hälsningen. ![]() / Tom |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|