![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Glömde tillägga att Egli Studios finns på facebook om du vill vet mer. Ägaren heter Dimitris och bor med en svensk tjej, så det går bra att skriva på svenska.
|
|
|||
|
|||
![]()
Tack snälla för alla tips. Jag har tyvärr inte facebook men dottern har
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Lite svårt att tipsa om restauranger eftersom många ut av dem öppnar just den veckan.
Så var det iaf när jag var där nästan exakt samma period för två år sedan. Det öppnade i prinicp en "ny" restaurang varje dag. |
|
|||
|
|||
![]()
Känner mig aningen lugnare angående vädret och vi nordbor är ju vana att bada i sjöar med 17-18 grader
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Om jag nu kommer nånstans (alltså hoppas att detta vulkanutbrott inte dröjer så länge ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Vi ska inte bo på det hotellet i år men tar nog en sväng förbi. Idag bara 89 dagar kvar. |
|
|||
|
|||
![]()
Är det någon som vet hur vägarna och trafiken är på Thassos? Är det riskabelt att hyra bil och ta sig runt själv? Vi var med om att en taxichufför somnade vid ratten på Kreta för några år sedan. Det var en bergvägg på ena sidan och ett stup på den andra, som tur var fick min man tag i ratten annars vet vi inte hur det hade slutat. Sedan dess är jag lite bilrädd när jag är utomlands.
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]()