![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Yanna som dansar glädjedans!!
|
|
|
|||
|
|||
|
Grattis kolla bara vad ev el vatten o. värme kostar .Vi betalade c;a 100 Euro /mån nu över vintern i Chania Hälsn Jan
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Stort grattis Yanna, vad kul att du hittade något! Om lägenheten inte passar dig så kan du väl alltid ta över den som Litentuva bor i senare ![]() Tänk vilket flyt ni haft tjejer! //Kikh |
|
|
||||
|
||||
|
Tack!
![]() Jan! Om det är 100euro under vintermånaderna så är det okey. Om man slår ut det på hela året så blir det inte så mycket. ![]() Kickie! Om jag inte skulle vara nöjd med den lyan så finns den inte! Git har fixat ett hus åt mig i Old Town..3 rum o kök, 2 badrum och takaltan! Jag hyr den på ett år till att börja med! Ja jag tycker jag haft ett otroligt flyt, fattar knappt att det är sant! Yanna som längtar äääännu mer nu!!
|
|
|
||||
|
||||
|
Härligt, det låter som en toppenstart! Blir således på ett tak i gamla stan vi får avnjuta en drink, inte illa, det ser jag framemot
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Japp! En drink, Retsina eller nåt...o så meze
|
|
|
||||
|
||||
|
Lovely, poli orea!
|
|
|
|||
|
|||
|
Vi ses nog Yanna...antingen juni eller sept,,,,,
Liten Tuva ..missar vi,tyvärr
Senast redigerad av Athanasia den 2010-04-09 klockan 22:32. Anledning: tillägg |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Nu vet jag inte när ni kommer, men vi ses säkert både i juni o sep, och jag kommer inte att missa litentuva, jag är ju där hela tiden! ![]() Yanna |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
|
|
||||
|
||||
|
Grattis Yanna! Jag kan förstå lyckan och jag delar gärna din glädjedans.
Hälsningar lilla sjöborren
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|