Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Karpathos

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2005-10-06, 21:07
Noras avatar
Nora Nora är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2005
Standard Sv: Lite frågor!

Nei, nå, asså! Det er det verste jeg har hørt, at ikke Amopi har noe naturlig gresk hverdagsliv?!! Da har du ikke vært der nok, for da har du gått glipp av mye. Jeg tror det er det som er problemet, folk tar bussen dit på formiddagen, legger seg på stranda, og reiser tilbake til Pigadia om ettermiddagen, og så tror de at DET er Amopi! Jeg foreslår at dere som kjenner Amopi på den måten, blir der noen døgn før dere uttaler dere. Selvfølgelig er det mer liv i Pigadia, det er en utrolig stemningsfull by, og jeg elsker det typisk greske, og jeg vender tilbake til Amopi gang på gang... Så det greske livet finnes der også, du må bare ta deg tid til å bli kjent med det. Jeg for min del er ikke spesielt begeistret for Lefkos, og hadde ikke anbefalt det stedet. For meg er Lefkos litt trist. Og det er langt til Pigadia. Fra Amopi er det jo bare en liten taxi-tur. Aegean Village er et flott hotell, men akkurat det hotellet er ikke så veldig gresk. Vil du på et hotell som har ekte gresk atmosfære og gjestfrihet, skal du bo på Lakki. De har ikke basseng, men man kan bruke bassenget på Aegean, som ligger like ved. Men jeg har bodd på Aegean flere ganger før vi oppdaget Lakki nå i høst, og jeg har vært utrolig fornøyd med det hotellet. Og det er veldig fint for barn der. Det er supert for barn i Amopi, omtrent ikke biler, og flotte strender. God, EKTE gresk mat, og snille, gjestfrie, sjarmerende og EKTE grekere. Og den beste rødvinen og ouzoen får du på Four Seasons, og familien der er faktisk fra Amopi og bor i Amopi stort sett hele tida. Både vinen og ouzoen er forøvrig EKTE gresk, bare så det er sagt... Sorry for mitt hissige innlegg, men Amopi fortjener bedre.
Svara med citat

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:56.