![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag gjorde den turen förra året i juni (flyg Aten-Samos, sen Samos Spirit till Ikaria). Har för mej att Spirit gick "varje dag" nån gång runt 13-14 från Vathy/Samos stad. Det är väl inte helt otroligt att det blir nåt liknande i år. Ni borde alltså hinna.
/Thomas |
|
||||
|
||||
![]()
Jo, jag vet att jag är tidig...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Samos Spirit har sin hemmahamn på Fourni ju så det går därifrån till Samos på morgonen och vänder sen! Jag tror båten gick 14.30 från Samos i somras. Ni har gått om tid! Chansen att det skulle bli helt andra tider i sommar tror jag är minimal.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Samos Spirit går varje dag, utom måndag, turen Fourni - Ikaria - Samos. Returen från Samos och hem igen äe nog vid 14 - 15-tiden vill jag minnas. Men, betänk: Vi råkade ut för att färjan även harde beställningstrafik när vi var på Fourni senast. Då fanns inte färjan i Fournis hamn på morgonen. Man hade åkt iväg på kvällen eller natten för att köra fotbollslag till en turnering!
Så kolla upp sådant. Birgitta |
|
||||
|
||||
![]()
Ha, ha, fotbollsturnering... De borde ha stannat på Fourni i stället, med världens vackrast belägna konstgräsplan!
|
|
||||
|
||||
![]()
Fortfarande inga färjor. Vad jag förstår ligger Samos Spirit i Pireus... Vad händer med Blue Velvet? Kommer vi att ta oss från Samos till Ikaria? Hjälp!
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|