![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Vi skrev i Kalimeraboken!! På Zephyros bodde vi i lägnh. 22, ja du vet havsutsikten och hela köret. Min "unge"(34 år) och min svärson bodde inne i sta`n på Regina. Andreas var ju så trevlig! ![]() ![]() Karpathos i år ![]() Men man vet aldrig, förra hösten och vintern hann vi med både Aten och Izmir samt Barcelona! Jag känner att jag baaara lääängtar tillbaka sååå mycket till Karpathos! Vi hörs, kram Sally |
|
|||
|
|||
![]()
Yea, Sally!!
Tack för den rapporten! Då är ni helt etablerade på Zephyros&Andreas, och har adress, telefon,etc?? Klart att ni ska dit en sväng till innan året tar slut, september-oktober är helt kanon, lite folk, gött väder, bra priser, etc, mm.... ![]() Hare bra och vi hörs! Mikke (12dar) |
|
||||
|
||||
![]()
Håll i dig nu Mikke - jag fick just ett sms från Pelagos
![]() ![]() Såväl musiken som maten rapporteras vara virkelig deilig! Fast dessvärre rasar en skogsbrand utanför Aperi ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
.......hihi...det var som attans!!
Men du "glömde" att berätta vem som skickade det, det såg som norska..... ![]() Kom ijjen nurå, vem vare???.. Va, brinner det igen... ![]() Mikke (KfK) |
|
||||
|
||||
![]()
Tänkte att du skulle förstå att det var Kari, förstås
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
.....hm.....hade väl mina aningar.....
![]() Angående bränderna: fick tag i Xroni nyss som berättade direkt från gatan utanför Pelagos att branden vid Aperi startade sent, vilket gör att dom inte kan skicka flygplanen förrän till morgonen, samt att det blåser hårt, vilket försvårar släckningen.Sen har det visst börjat brinna vid Vronti, sa han.....Jag får kolla upp detta imorrn med Andreas, som borde vara informerad. Mikke |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|