![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Ack ja... Vasilis har jag inlagd bland mina skrivbordsbilder på datorn, så honom ser jag med jämna mellanrum...
![]() ![]() Karin 116 dagar kvar... |
|
||||
|
||||
![]()
For oss er det 83 dager til avreise. Tiden kan ikke gå fort nok. Karpathos har gjort noe med meg, jeg klarer ikke å la være å tenke på det, savner det hver eneste dag. Men nå går det framover! Da vi bestilte turen, var det over 200 dager til avreise, så nå er det jo bare en liten stund... Pelagos har jeg faktisk ikke vært på, må sjekke det ut i sommer. Vi skal reise sammen med noen som aldri har vært på Karpathos før, det blir spennende å se om de faller like mye for øyen som vi har gjort. De har ganske store forventninger... Ikke rart, etter alle gode ord som jeg har sagt. Får håpe det står til forventningene...
Nora |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Strax efter åtta på kvällen börjar musiken, och sedan håller de på till frampå småtimmarna, har jag hört sägas... själva har vi aldrig orkat stanna kvar så länge. ![]() Karin som längtar... |
|
||||
|
||||
![]()
Karin! Orkar inte du vara uppe fram till fem på morgonen
![]() ![]() Riitta |
|
||||
|
||||
![]()
Nej, men då var jag ju med Antonis!!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Fast när vi är på semester är det ju främst familjens herrar som vill hem och i säng. ![]() Karin |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Ringde Xroni idag, och enligt en brusig telefonledning tyckte jag mig uppfatta att Pelagos-cd:n är färdig....... ![]() ![]() Vi hörs! Mikke (KfK) |
|
||||
|
||||
![]()
OOOOH vad kul.Den skivan MÅSTE jag ha
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Våga inte komma hem från Karpatos utan den skivan, Mikke ![]() Undrar om Vasilis sjunger på den också.Vill Matilda också veta ![]() Du får fråga hur mycket skivan kostar så jag skickar pengar med dig. Det kanske blir riktigt lönsam affär ![]() ![]() Riitta |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Naturligtvis törs jag abbesolut I*N*T*E komma hem utan en J*E*T*T*E*S*T*O*R pakke såna cd......Här gäller det att veta vikken sida brödet är smörat.......hihi.... ![]() Trevlig helg, Mikke (KfK) Senast redigerad av Mikke den 2005-04-01 klockan 17:23. |
|
||||
|
||||
![]()
Det blir så bra med Xronis, Florios och Mimis sång
![]() Riitta |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Språkade med Mimis och hans fru Connie idag, söndag. Grabbarna hade visst varit väldigt flitiga och varit och lirat hos Mimis&Connie mest vareviga dag......Det ska bli spännande att höra på.....Skivan skulle visst vara klar tills jag kommer,sa Mimis.Omslaget är visst klart, Connies brolla i Holland har gjort det så det mesta verkar färdigt..... ![]() ![]() Mvh, Mikke (KfK) |
|
|||
|
|||
![]()
Tjena!!
Finns det nån som vet hur man murar på Kalimera?? Det skall gjutas ett litet golv bakom Pelagos, i det lilla, lilla (1,5x3?)rummet vid toaletterna......Cement finns, sen ska den blandas med sand.Innan dess ska man visst lägga ut armeringsjärn, men vikka rutor ungefär?? 15cm?? Hur tjock sula....?? Det ska stå vin och pilsner där.... ![]() Alla tips tas emot tacksamt..... Mikke |
|
||||
|
||||
![]()
Men gör en grov skiss och knalla i väg till Kallsta byggmarknad och låt lämplig verkmästare förklara kraven. De nordiska kraven på fuktisolering mm kan du sen troligen dumpa.
//PO |
|
|||
|
|||
![]()
PO!!
Takk för inputt...... Bra idé!! Ska kolla med ingenjörs-fölket på Univärschitetet åg..... ![]() Kanske det rent av finns nån gör-det-själv-bok som man kan smuggla med sig och smygläsa på öa.... Mikke (KfK) |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Enligt uppgift drar Pelagos igang tisdag naesta vecka.....Hur det aer med cd:n har jag inte vagat fraga aen...... ![]() Mvh, Mikke |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Riitta |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Nu "plågas" kollegorna på jobbet med grekisk musik för fullt, de är inte LITE avundsjuka precis... /Ivi -med ordentlig resfeber nu ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ni har en stor schans att komma på andra plats
![]() Riitta |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!Tisdag naesta vecka drar det igang pa Pelagos, sa Manoli som haemtade mig vid flygplatsen.Sen for vi till Pelagos daer hans fruga Irini var i full gang med att gora ren de stora rutorna......Idag sa Mimis att cd:n finns i levande livet, fast jag har inte sett eller hort den aenn......Men det kommer!!! Nu ska jag lulla hem i den svarta natten, fast jag har en lysdiodlampa som sitter pa armen i ett band......Vi hors!!Mikke
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej! Startdagen for Pelagos blev framflyttad till nu peau onsdag.Vi har grejat en del, bl.a har jag hyvlat och slipat av det gamla malade tra-racket som loper parallellt med vaegen.Det var fult och brunt, men nu aer det traefaergat och inoljat ca 9 ggr.Idag puttade vi ner ett gammalt flaekthus fran taket pa Pelagos, det var skoj da sjaelva nedslagsplatsen inte var sa stor, utan kanske bara ett par meter.....Det small bra naer den stora kuben kom nerdansande, visst aer det upp-piggande med dylika aktiviteter??? Har oxo traeffat den "nya" kocken som verkar vaeldigt trevlig och erfaren.Han har visst varit kock pa on forut.Imorrn ska vi fixa en stege och greja med koksflaekten sa den funkar och en dorr till det lilla forradsrummet pa baksidan.Det bidde inget cementgolv denna gang, utan vi vaentar till september, sa det ligger ett temporaert traegolv tillls vidare.
Mvh, Mikke |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|