![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Enigma! Tågresa + lunch = 300 kronor = inte kul!
Naturligtvis får jag skylla mig själv. ![]() Det jag tycker är fel är att vi som bor i städer som inte har den här butiken ska kunna ringa och köpa de här rabatterade resorna ... men se det får vi inte. ![]() Hälsningar lilla sjöborren. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Jag tror att det blir resmässa i Göteborg och kanske också i Stockholm och om det blir av då kan du passa på och uttnyttja rabatter de erbjuder då. Hälsningar Enigma |
|
||||
|
||||
![]()
Kan tipsa om att Airtours just nu har upp till 1500 kr. rabatt på många resor!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Enigma! Totalt hjärnsläpp!
![]() Tack för tipset Katitzi! Av någon anledning har jag aldrig rest med Air tours. Har du/ni bra erfarenhet av dem? Reser allltid med en av de tre stora bolagen. Insnöad ... ja, men inte sämre än att jag kan ändra mig. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag åkte många gånger med Airtours och var alltid mycket nöjd efter varje resa med dem. Även i år reser jag med dem till Kefalonia och till Athen.
/Enigma |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har också bra efrarenheter av Airtours. Helt jämförbara med Apollo tex. De delar också ofta flygplan och utflykter, åtminstonde på de lite mindre resmålen!
Katitzi ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Har åkt 3 gånger med airtours och har alltid varit nöjd med dem. Har bokat en ny resa med airtours till Kefalonia. 2939:- totalt för 1 vecka i juni på lägenhetshotellet Dionysos (Liberata) Village
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|