![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Fast det är ju vad DU tycker så jag respekterar det förstås men BARA utsikter tycker jag är bättre, inte kopplat till våra bostäder...eller missförstod jag Dig med uttrycket " knyttet opp"? Även MITT GREKLAND tycker jag kan vara en kategori igen.... Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ursprungligen postat av kari
![]() - og j e g ville gjerne ha den kategorien knyttet opp mot favorittutsikten fra bosteder/ balkonger ![]() Lissi :...fast där håller inte jag riktigt med, för vi är många som hellre bor mot gränd och gata än mot havet med panoramautsikter och då kan ju inte vi tävla ![]() ![]() Citat:
![]() - v e l er jeg glad i hav og havutsikt , men liker også veldig godt en sjarmerende grend/gate ![]() - slike motiv skulle vel ha like god sjanse til å få poeng ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Men självklart är det i sig kul att se vilken utsikt man har på semestern. ![]() Lissi - som helt klart gillar en annorlunda kategori som t ex Turism, eller "Det annorlunda Grekland" |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har också funderat i de banorna. Tänkt typ "Också ett Grekland" - för att markera att motivet inte är det man först tänker sig när det gäller Grekland.
|
|
||||
|
||||
![]()
Turism är en kul kategori tycker jag. Jag skulle gärna ha kategorin tavernor/mat
![]() ![]() Kommer kategorierna bli klara innan påskresan tro? Malin |
|
||||
|
||||
![]()
Hehe, jag drev nog mest med mig själv, varje resa tar jag bild från balkongen i princip varje morgon för jag tycker alltid det ser lite, lite annorlunda ut idag än det gjorde igår. Lite vackrare, liksom.
(Det stämmer inte, när jag kommer hem och ser bilderna i datorn så verkar kameran ha hakat upp sig ![]() Fast jag håller med Lissi om det där med havet! Det verkar väldigt svårt att få nån bild placerad om inte havet finns med, oavsett i vilken klass det är. Men samtidigt, det är ju havet som är grejen om man älskar öar så det är nog inte så konstigt... ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|