![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Peter!
Om det är som du säger så kan jag strunta i 3G, men enligt mobilbutiker jag varit i så vurmar de väldigt mycket för 3G, därav min fråga här på Kalimera. På dem låter det som att GSM är på väg att fasas ut till förmån för 3G och med sånt resonemang börjar ju en icketeknisk person som jag att få "teknikfrossa" ![]() ![]() Nu är jag ju iof inte sån som går på säljartrick ![]() ![]() Sen kan man ju se det så här...telefonen jag har nu är en gammal häck från Nokia...Nokia har jag alltid gillat..den går iaf som tåget var som helst och utan alla finesser, så jag börjar undra om jag inte bara ska köpa första bästa snygga mobil med radio och sms som enda finess. ![]() Hmmm...varför byta alls egentligen? Jomen..min häck är några år vem vet hur länge den håller...och...jag vill ha en sån där slide-modell och har sett 2 som jag tycker är snygga. Nokia 2680 Blå 595:- Samsung C3050 Rosa 699:- Med den önskningen började frågorna hopa sig! ![]() ![]() ![]() Jag börjar tro att jag blir nöjd med någon av ovanstående mobiler + kontantkort, vilket som helst, ska ju bara användas någon vecka innan jag skaffar grekiskt kontantkort. Det svenska är väl bara att ladda på när man sen kommer hem till Sverige på besök?? Yanna |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|